Attaque doet mee aan Rabo Clubsupport

Hallo leden/vrienden van de club,

Het is weer oktober, en dat betekent dat de Rabobank haar jaarlijkse Clubsupport is begonnen. Via deze actie kan je als lid van de Rabobank stemmen op jouw club/vereniging, waardoor de club een mooie financiële opsteker kan ontvangen. Daarom willen wij zoveel mogelijk mensen die lid zijn van Rabobank Hart van De Meierij vragen om op ons te stemmen.

Waarom op Attaque stemmen?
Voor alle leden van Attaque ís dit een mooie mogelijkheid om de club een steuntje in de rug te geven. Het geld dat we krijgen via deze actie maakt investeringen in bijvoorbeeld het materiaal mogelijk. Verder kost het je niets, op een paar minuten van jouw tijd na.

Ben je geen lid van Attaque en weet je niet op wie je moet stemmen?
Ook dat is geen probleem. TTV Attaque is geen hele kleine club, maar ook zeker geen grote. Een kleine bijdrage maakt dan ook een substantieel verschil voor ons. Van dit geld kunnen wij nieuwe materialen kopen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld nieuwe netjes, nieuwe ballen of nieuwe afscheidingsdoeken. Het zou daarom ook veel voor ons betekenen als we steun van buiten de club zouden krijgen.

Het stemmen kan vanaf vandaag tot en met 25 oktober. In een ander bericht leggen we stap voor stap uit hoe je kan stemmen.

Bekijk op Facebook