Stap-voor-stap uitleg Rabo Clubsupport

– Allereerst moet je een betaalrekening bij Rabobank hebben
– Om voor Attaque te kunnen stemmen, moet die rekening aangesloten zijn bij Rabobank Hart van De Meierij. Hieronder vallen inwoners uit de (voormalige) gemeentes Sint-Oedenrode, Schijndel, Boxtel en Sint-Michielsgestel).

Stap 1: Ga naar https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport/
Stap 2: Klik of de knop ‘Breng je stem uit’
Stap 3: Log in d.m.v. een Rabo Scanner of Random Reader
Stap 4: Ben je nog geen lid van de Rabobank, dan kan je dat met een druk op de knop worden. Hier komen geen extra kosten bij en het kost je 2 minuten van jouw tijd.
Stap 5: Als het goed is kom je nu op de pagina ‘mijn lidmaatschap’ uit. Mocht dit niet zo zijn, druk dan op de knop ‘zelf regelen’ en daarna ‘lidmaatschap’.
Stap 6: Op de pagina ‘mijn lidmaatschap’ vind je ‘Clubsupport’. Ga hier naartoe.
Stap 7: Er is een hele waslijst aan clubs. Je kan ons vinden door Attaque in te vullen op de zoekbalk. Uiteindelijk moet je tussen de 3 en 5 clubs toevoegen. Je kan dan bijvoorbeeld ook andere tafeltennisclubs, zoals Taverbo toevoegen. Als je 3-5 clubs hebt toegevoegd aan je stemlijst, dan is het tijd om de stemmen te verdelen. Dit doe je eenvoudig door op het ‘plusje’ achter de desbetreffende vereniging te drukken. Je kan 5 stemmen uitbrengen, waarvan er maximaal 2 naar een club kunnen gaan.
Stap 8: Als dit alles gelukt is, dan kan je jouw stem bevestigen en krijg je een bevestiging dat het gelukt is.
Stap 9: Op 17 november worden de resultaten bekendgemaakt en weten we hoeveel stemmen we binnen hebben gehaald.

Rabo ClubSupport

Bekijk op Facebook